قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد اجاره واحد‌های میلیاردی در کوهسنگی مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) باید‌ونباید‌های تشخیص کالای تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو مشارکت ۸۹درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت ویدئو | چه تعداد بیکار در کشور داریم؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر خودرو‌های داخلی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در کارگاه‎ها ارزخواری مونتاژکاران خودرو کار دستشان داد | دستور وزیر صمت برای بررسی موضوع افت ۷۰ درصدی تولید زعفران | افغانستان صادر کننده زعفران ایران به جهان چرا نیمی از متقاضیان نهضت ملی مسکن منصرف شدند؟ ۳ هزار میلیارد تومان پول حقیقی از بورس در فروردین ماه ۱۴۰۳ خارج شد شرایط دریافت وام ۱۰ تا ۳۰۰ میلیونی +جزئیات سوءاستفاده از کارگران در قرارداد‌های کاری موقت حال کارگران خوب می‌شود، اگر «امنیت، معیشت و مسکن» کارگران را دریابید آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییات (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاهش ۱۰ درصدی کشت گل محمدی در خراسان رضوی به علت خشکسالی آغاز فروش فوری و پیش فروش محصولات سایپا + جدول (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دامنه نوسان بورس تغییر می‌کند؟ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

گناباد و بجستان بزرگترین ناوگان حمل و نقل در استان خراسان رضوی و کشور

  • کد خبر: ۱۲۴۲۲
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
گناباد و بجستان بزرگترین ناوگان حمل و نقل در استان خراسان رضوی و کشور
شهرستان‌های گناباد و بجستان با برخورداری بالغ بر پنج هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل سنگین و ۲۰ هزار نفر فعال این بخش بزرگترین ناوگان حمل و نقل را در سطح استان خراسان رضوی و کشور تشکیل می‌دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، رییس انجمن صنفی موسسات و شرکت‌های حمل و نقل گناباد گفت: فعالیت دلال‌ها موجب ضرر و زیان و آسیب بسیار اقتصادی به صنعت حمل و نقل این شهرستان است و به این بخش ضربه می‌زند.

علی میر افزود: افزایش فعالیت دلال‌ها در بخش جابه‌جایی کالا و بار نه تنها به رانندگان بلکه به شرکت‌های حمل و نقل گناباد هم خسارت‌های بسیار وارد می‌کنند و بسیاری از بارهای گناباد در شهرستان فردوس بارگیری می‌شود.

وی ادامه داد: با مساله بومی‌گرایی و توجه بیشتر به رانندگان بومی به شدت مخالفیم و رانندگان از هر نقطه کشور می‌توانند در این شهرستان مبادرت به جابه‌جایی کالا و بار کنند ولی دلال‌ها مشکلات بسیاری برای فعالان این بخش ایجاد کرده‌اند و به دنبال صرفه اقتصادی خود هستند و بخش حمل و نقل گناباد با وجود آنکه از منطر تعداد وسائل نقلیه سنگین قطب این بخش در استان به شمار می‌رود ولی به دلیل سوء استفاده واسطه‌ها با تنگناها و ضرر و زیان اقتصادی فراوان دست به گریبان شده است.

او  اضافه کرد: فرسودگی و عمر بالای ناوگان حمل و نقل و پیرشدن فعالان این بخش در گناباد از دیگر تنگناهای مهم به شمار می‌رود و توجه بیشتر مسوولان ذیربط به رفع این معضل و حمایت از آنان ضروری است.

فرماندار گناباد هم گفت: حمل و نقل و محورهای مواصلاتی پایه اصلی اقتصاد کشور را تشکیل می‌دهند و رانندگان و دست‌اندرکاران حمل و نقل گناباد به عنوان قطب حمل و نقل استان خراسان رضوی بعد از انقلاب و دوران دفاع مقدس و دوران سازندگی در عرصه‌های مختلف توسعه و رونق اقتصادی حضور تاثیرگذاری داشتند.

حامد قربانی افزود: اقدامات خوبی طی بیش از ۴۰ سال گذشته و دولت تدبیر و امید در توسعه حمل و نقل کشور انجام شده و فعالان این بخش به عنوان خط مقدم اقتصاد در شرایط سخت اقتصادی و تشدید تحریم‌های دشمنان با فعالیت‌های صادقانه اجازه ندادند اقتصاد با وقفه مواجه شود.

وی با اشاره به مشارکت مطلوب رانندگان و فعالان صنعت حمل و نقل در توسعه گناباد گفت: راه دسترسی فرودگاه این شهرستان که دو میلیارد ریال اعتبار برای بازگشایی آن نیاز بود با مشارکت مردم و توسط ۶۰ دستگاه کامیون به صورت خودجوش بازگشایی شد.

وی ادامه داد: از مجموع بالغ بر ۸۹۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی در گناباد ۵۴۰ کیلومتر آسفالته و ۳۵۰ کیلومتر در دست اجراست.

نماینده مردم گناباد و بجستان و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی هم گفت: اعتبارات عمرانی کشور از ۶۴۰ هزار میلیارد ریال در بودجه سال جاری به ۷۱۰ هزار میلیارد ریال در بودجه سال آینده افزایش پیدا کرد که ۴۰ درصد این میزان به بخش حمل و نقل اختصاص یافته است.

حمید بنایی افزود: میزان نیاز سالانه لاستیک در کشور ۴/۵ میلیون حلقه است و یک میلیون و ۹۰۰ هزار حلقه لاستیک در داخل کشور تولید می‌شود.

شهرستان‌های گناباد و بجستان با برخورداری بالغ بر پنج هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل سنگین و ۲۰ هزار نفر فعال این بخش بزرگترین ناوگان حمل و نقل را در سطح استان خراسان رضوی و کشور تشکیل می‌دهند.

شهرستانهای گناباد و بجستان با بالغ‌بر یک میلیون کیلومتر محورهای مواصلاتی و ۱۴۰ هزار نفر جمعیت به ترتیب در فاصله ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنوب مشهد واقع هستند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->